KRKDPWP

Komitet Rozwoju KDP w Polsce

EMU na trasach Delty Perłowej Rzeki

Chiny:  Nowa konstrukcja EMU zaprojektowana dla krótkich dystansów operacji międzymiastowych została wdrożona przez CSR Sifang i wejdzie w usługi na trasach Delty Perłowej Rzeki, w obszarze południowych Chin, w 2013 roku.

 Nowy projekt EMU (klasy CRH6, „Cinova”) jest przeznaczony do zaspokojenia szybko rosnącego popytu na wewnątrz-regionalne usługi transportowe w rosnących chińskich aglomeracjach miejskich. Łączy w sobie cechy wysokiej pojemności pociągów podmiejskich i metro oraz niektóre z cech wysokiej prędkości EMU.

Jednostka CRH6 jest przeznaczona do pracy na trasach z częstymi przystankami oraz do transportu znacznej ilości pasażerów na stosunkowo krótkich odległościach. Pociągi te zostały zaprojektowane z myślą o energooszczędnej eksploatacji. Każda jednostka „Cinova” CRH6 jest wyposażona w 557 miejsc siedzących oraz 1448 stojących.

źródło: www.railwaygazette.com

Szukaj

Partnerzy

Aktualności

Od 26 maja 2012 roku włoski przewoźnik NTV zapowiedział rozbudowywanie swojej oferty przewozów pociągami dużych prędkości.

Więcej…

Technika

Pierwsze pociągi serii TGV były przeznaczone do obsługi nowej linii, łączącej Paryż i Lyon, nazwanej TGV Sud-Est.

Więcej…